Goldenpay/Hesab.az şirkəti Bakcell şirkəti ilə birgə əməkdaşlıq çərçivəsində istifadəçilərini qazandıracaq daha bir kampaniya başladıb. Yeni kampaniyaya əsasən, istifadəçilər 25 Noyabr tarixindən etibarən hədiyyə olaraq 50 MB internet əldə edəcəklər.

Hesab.az və Bakcell-in birgə təqdim etdiyi kampaniyanın şərtləri isə çox sadədir. Hədiyyəni əldə etmək üçün Hesab.az saytı, yaxud mobil tətbiqindən “ƏDV Geri Al” bölməsində hesabınıza daxil olmaq və alış-veriş çekinin üzərindəki QR kodu oxutmaq, və ya Fiskal ID-i daxil etmək lazımdır. Hədiyyə olunan internet paketi isə, həmin andaca istifadəçilərin balansına əlavə olunacaq. Qeyd edək ki, qaliblərin sayı limitli olduğundan kampaniyada iştirak edən ilk 2 000 istifadəçi hədiyyə əldə edəcək.

Kampaniya haqqında daha ətraflı: landing page link

“ƏDV Geri Al” xidməti haqqında daha ətraflı: https://bit.ly/3E0wbqI

GoldenPay/Hesab.az şirkətinin fəaliyyəti və kampaniya haqqında daha ətraflı məlumatı www.hesab.az saytından, *0713 Çağrı Mərkəzindən və ya platformanın rəsmi sosial media səhifələrindən əldə etmək olar.

Hesab.az-ın rəsmi facebook səhifəsi: facebook.com/hesabaz

Hesab.az-ın rəsmi instagram səhifəsi: instagram.com/hesabaz/

Azərbaycanda ən böyük onlayn ödəmələr şirkəti GoldenPay 2007-ci ilin iyul ayında yaradılıb. Şirkət texniki işlərin yekunlaşması, “Visa” və “MasterCard” beynəlxalq ödəniş sistemlərindən müvafiq sertifikatların alınmasından sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlayıb.

2011-ci ilin aprel ayında GoldenPay şirkəti Hesab.az – Azərbaycanın ən böyük onlayn xidmətlər platformasını yaradıb. Hesab.az-da müxtəlif kommunal, stasionar və mobil rabitə, internet, bank kreditlərinin ödənişi, onlayn sığorta, kinoteatra bilet və sair xidmətlərin alışı /ödənişi mümkündür.

Bakcell şirkəti ölkənin ən genişmiqyaslı loyallıq proqramlarından birini həyata keçirməklə öz abunəçilərini eksklüziv endirimlər və güzəştlərlə təmin edir. Azərbaycanda ən uğurlu loyallıq proqramlarından biri hesab olunan “Ulduzum”un geniş partnyor şəbəkəsi yüzlərlə yerli və beynəlxalq tərəfdaşın satış və xidmət nöqtəsini özündə birləşdirir.