Lüks mallar nəhəngi LVMH-nin böyüməsi Çin bazarındakı azalma səbəbindən yavaşlayıb. Yaponiya bazarında satışların artdığı müşahidə edilib.

Lüks mallar nəhəngi LVMH-nin satışının artması 2024-cü ilin ikinci rübündə alıcıların bahalı Louis Vuitton çantalarına və Christian Dior-a xərclərini azaltması səbəbindən yavaşlayıb.

Marja.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, lüks qrupun ən böyük bölməsi olan moda və dəri məmulatları bölməsində gəlir 1% artaraq analitiklərin gözlədiyi artımın təxminən yarısını təşkil edib.

Celine, Fendi və Loewe kimi markaların yer aldığı bölmədə satışın artımı ötən ilin eyni dövründə 21% olaraq qeydə alınmışdı.

Nəticələrdən sonra Parisdə birjada ilk əməliyyatlarda şirkətin səhmləri 5 faizə qədər ucuzlaşıb. Bu azalma ilə şirkətin bazar dəyərindən 17 milyard avro silinib.

Çindəki mənfi performansın təsiri xüsusilə nəticələrdə hiss olunub. Çinin də daxil olduğu bölgədə satışlar bu rübdə 14% azalıb. Çindəki azalma, çinli turistlərin xaricdə, xüsusən Yaponiyada güclü xərcləri ilə qismən kompensasiya edilib. Zəif yen satışları 57% artırıb.

LVMH-nin maliyyə direktoru Jean-Jacques Guiony nəticələrin açıqlandığı təqdimatda bildirib ki, adətən xaricdən dəbdəbəli mallar alan çinli müştərilər ucuz yendən yararlanaraq şirkətin məhsullarını almaq üçün Yaponiyaya növbəti səfərlərini gözləyirlər. O əlavə edib ki, bu dəyişiklik qrupun marjalarına təzyiq göstərir.

Dünyanın üçüncü ən varlı adamı olan Bernard Arnaultun rəhbərlik etdiyi LVMH moda, zərgərlik, otellər və spirtli içkiləri əhatə edən təxminən 75 lüks brendə sahibdir.