“Instagram” sosial şəbəkəsi effektivliyə görə “Facebook”u 400% qabaqlayır.

İKT.lent.az-ın Vladtime.ru-ya istinadən xəbərinə görə, bu bəyanatla “SocialBakers” xidmətinin analitikləri çıxış ediblər.

Ekspertlər istifadəçilərin aludəçilik səviyyəsini müəyyənləşdirməyə çalışıblar. Bu göstəriciyə görə “Instagram” “Facebook”u xeyli geridə qoyub. Bunun səbəbi odur ki, “Instagram”da xeyli məşhur qeydiyyatdan keçib və şəxsi həyatları ilə bağlı şəkillər paylaşırlar. Bu baxımdan “Facebook” “Instagram”a bu sahədə rəqib ola bilmir. Çünki onun istifadəçiləri daha çox xəbər lentlərini izləyirlər. Başqa sözlə, bu sahədə qüvvələr nisbəti “Facebook”un xeyrinədir.