Almaniya Avropa Komissiyasının (AK) Çinin elektromobillərinə tariflər tətbiq etmək təklifinin əleyhinə səs verməyi planlaşdırır.

Marja xəbər verir ki, bu barədə mənbələrə istinadən Reuters məlumat yayıb.

Agentliyin məlumatına görə, Almaniya iyulda keçirilən ilk məcburi olmayan səsvermədə bitərəf qalıb. Lakin ölkənin avtomobil sənayesi bundan sonra Almaniya kansleri Olaf Scholz-a təzyiq edib ki, rəsmi Berlin cümə günü Avropa Birliyində keçirilən səsvermədə tədbirə qarşı çıxsın.

Oktyabrın 2-də Almaniyanın maliyyə naziri Kristian Lindner Avropa Komissiyasının Çinin elektromobillərinə rüsum tətbiq etmək qərarını kəskin tənqid edib və Almaniyanın buna qarşı çıxmalı olduğunu bildirib. Lindner qeyd edib ki, xüsusilə avtomobil sənayesində Çinlə əməkdaşlıqdan imtina etmək olmaz. Vitse-kansler, İqtisadiyyat və İqlim Mühafizəsi Naziri Robert Habeck mübahisənin siyasi yolla həllinin lehinə danışıb. Almaniyanın avtomobil istehsalçısı Volkswagen də Avropa İttifaqının (Aİ) Çinin elektrik avtomobillərinə rüsum tətbiq etməsinə qarşı çıxıb və Almaniya hökumətini buna qarşı çıxmağa çağırıb.

Avropa Komissiyası (AK) iyulun 4-dən Çin avtomobillərinə müvəqqəti rüsumların tətbiq edildiyini, sentyabr ayında isə noyabrın 4-dən daimi əsaslarla tətbiq edilməsinə dair qərarını elan edib. AK aydınlaşdırıb ki, BYD elektrik avtomobillərinə rüsum 17%, Geely avtomobillərinə 19,3%, SAIC avtomobillərinə 36,3%, Avropa Komissiyasının araşdırması ilə əməkdaşlıq edən digər şirkətlərin avtomobilləri üçün rüsum 21,3%, əməkdaşlıq etməyənlər üçün 36,3% müəyyən edilib. Yeganə istisna Çində istehsal olunan Amerikanın Tesla şirkətinin elektrik avtomobilləri üçündür. AK Tesla üçün rüsumları yarıya – 9%-ə qədər endirmişdir.

Çin artıq Ümumdünya Ticarət Təşkilatında bu qərara etiraz edərək, Avropa İttifaqı ilə məsləhətləşmələr üçün sorğu göndərib. Sorğu rəsmi olaraq ÜTT daxilində ticarət mübahisəsinə səbəb olur. Bu mexanizm tərəflərə arbitraja müraciət etmədən danışıqlar aparmağa və həll yolu tapmağa çalışmaq imkanı verir. Əgər 60 gün ərzində həll yolu tapılmazsa, mübahisənin təşəbbüskarı ÜTT daxilində arbitraj tələb edə bilər.