“LinkedIn”də uzun paylaşımların 54 faizi süni intellekt tərəfindən yaradılır. Bu barədə AZƏRTAC xarici mətbuata istinadla xəbər verir.
“Originality AI” araşdırması göstərdi ki, 2022-ci ilin sonunda “ChatGPT” istifadəyə verildikdən sonra “LinkedIn”də süni intellektlə bağlı yazıların sayı 189 faiz artıb və o vaxtdan bəri çatbot postgenerasiyanın əsas elementi olaraq qalır.
2023-cü ilin noyabrında premium istifadəçilərə təqdim edilən “LinkedIn”in süni intellektlə işləyən alətləri, şübhəsiz ki, bu güclü artıma öz töhfəsini verdi. “LinkedIn” bildirir ki, o, süni intellekt vasitəsilə yaradılan və ya redaktə edilən səhifədəki yazıların sayını izləmir. Bununla belə, şirkət aşağı keyfiyyətli və ya təkrar olunan məzmunu müəyyən etmək üçün lazımi müdafiə mexanizminə malikdir.
Belə hallarda genişmiqyaslı təbliğatın qarşısını almaq üçün tədbirlər görülür. “LinkedIn” nümayəndələrinə görə, süni intellekt qaralamaları nəzərdən keçirməyə və ya boş səhifə problemləri ilə mübarizə aparmağa kömək edən bir vasitədir. Bununla belə, bir proqram üçün əsas amil paylaşımda və ya mesajda vurğulanmalı olan yaradıcının orijinal ideyası və ya tonudur.
Oktyabr ayında “LinkedIn” işəgötürənlərə kömək etmək üçün hazırlanmış “Hiring Assistant”ın AI agentinin istifadəyə verildiyini elan etdi. Şirkətin məhsul üzrə vitse-prezidenti Hari Şrinivasan vurğulayıb ki, “Hiring Assistant” mütəxəssislərə yaradıcı işlərə daha çox vaxt ayırmağa imkan verən köhnə prosesləri avtomatlaşdırmaq məqsədi daşıyır.
Bu alət iş vakansiyalarını yükləməyə və ya yaratmağa imkan verir, əsas bacarıqlara diqqət yetirir və yalnız coğrafi yerləşmə və ya təhsil səviyyəsi kimi meyarlara deyil, onların iş səriştələrinə əsasən ixtisaslı namizədləri avtomatik seçir. Gələcəkdə “LinkedIn” işə qəbul prosesinin bütün mərhələlərində mesajlaşma, müsahibələrin təşkili və namizədlərlə qarşılıqlı əlaqə variantları təqdim etməklə köməkçinin funksional imkanlarını genişləndirməyi planlaşdırır.